Den gröna turisten

Idéer och inspiration för ett hållbart resande

Nytt år nya idéer!

Leave a comment

Den gröna turistenWordPress har precis upplyst mig om fjolårets resultat på bloggfronten. Erkännas ska att förra året var Den gröna turisten inte så bloggaktiv som jag skulle ha önskat. Mitt nyårslöfte blir alltså att jag ska försöka bättra mig på den fronten.

Jag sitter också och klurar på om jag ska satsa på en ny utmaning i år. Fjolårets Utmana Den gröna turisten blev förvisso ingen storsuccé i deltagarsiffror räknat men jag hade roligt medan jag brydde min hjärna över hur jag skulle klara av era utmaningar och det är nog det viktigaste. Jag ska klura ut något för det här året också, jag återkommer i ärendet.

Gott nytt år så länge alla läsare!

 

Leave a Reply

