Den gröna turisten

Idéer och inspiration för ett hållbart resande

Lyxproblem

Leave a comment

Planeringen för årets resor är i full gång. Det största problemet just nu är nog att jag inte klarar av att välja vad jag vill göra och vart jag vill bege mig för att göra det. Varje gång jag tror att jag har bestämt mig så hittar jag något nytt intressant, vår värld är full av platser att upptäcka och saker att göra…

Lider du av samma problem? Eller vill du bara se något vackert och intressant? Kika på länkarna nedan, Svenska Dagbladet har publicerat ett antal minst sagt fantasieggande bilder.

Magiska platser du inte trodde fanns (länk till SVD Resor)

Magiska platser du inte trodde fanns 2

Leave a Reply

