Den gröna turisten

Idéer och inspiration för ett hållbart resande

Lär dig mer!

Leave a comment

Jag hittade det här inlägget på en blogg jag brukar läsa då och då (och som jag för övrigt varmt kan rekommendera) och tyckte att initiativet var värt att spridas vidare. För den som är intresserad av frågor kring hållbar turism kan dessa utbildningar vara ett bra tillfälle att lära sig mer. Jag önskar att det erbjöds något liknande här i Italien. Det kanske det gör, vem vet? Jag måste undersöka saken… Under tiden kan ni passa på att lära er mer i en stad nära er!

http://www.hallbarturism.com/2014/03/schyst-resandes-utbildningar-i-malmo.html

Leave a Reply

